2 Temmuz 2013 Salı

EVDE TESPİH İŞİ VEREN FİRMALAR

Sizler için internette araştırdık.Evinizde sadece tespih dizerek kazanabileceğiniz tüm firmaların iletişim numaralarını bulduk.Artık bundan sonrası sizin emeğinize ve yeteğinize kalmış bir durumdur.Arayın bilgi edinin
sipariş alın.Çok fazla zahmet gerektirmeyen bu ek iş fırsatı ile kendinize yeni bir kazanç kapısı aralayın.


İstanbul’da  verilir
Telefon : 05359411485

Tüm Türkiye’ye tespih dizme işi verilir.
Telefon: 0 507 364 85 84
Mail: meh3503@hotmail.com

Beykoz ve çevresine tespih işi verilir.
Telefon : 0530 292 74 04

Eve tespih işi verilir.
Telefon : 05363866781

54 yorum:

  1. Ankarada 60kisi is yapmaktayiz islerimiz bitiyor yardimci olursabiz sevinirim 0545 278 8563

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben ayşe esenyurt talatpaşa oturuyorum tesbih isi istiyorum 05395463152

      Sil
  2. merhaba ben çorumda oturuyorum evde yapabileceğim bir iş arıyorum mandal kalem montajı paketleme ne olursa yardımcı olursanız sevinirim.. 05415517707

    YanıtlaSil
  3. beykozdan 3 ev yapmak istiyoruz dilekcisem.ozturk@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba kocaelide oturuyorum kına paketleme tesbih yapımı işleri yapmak isterim yardımcı olacaklar için irfan-chan26@hotmail.com adresinden ulaşabilir

    YanıtlaSil
  5. Merhba evde is yaapmak istiyorum yardmci olurmusunz 5 kisilik arkadasim var istanbul cekmkoyde otryrm cekmekoye yakn yerden gelip eldende alirm lutfen donermisnz 0531 886 32 96

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde iş veriyorsanız bende sizin ekibimizde katilabilirim

      Sil
  6. .merhaba ben evde tespih dizme işi veya ona benzer işlerden alıp yapmak istiyorum..çevremde de bu işlerden yapmak isteyen çok kişi var.. yardımcı olursanız sevinirim.. küçükçekmecede oturuyorum..arzu_oz_2605@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba arzu hanım tesbih imalatı yapmaktayız eger 10 kişilik grup oluşturabilirseniz bana gulsahcebii@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz

      Sil
    2. Ulaşamıyorum size 40 kişilik deneyimli ekibim var

      Sil
    3. Ulaşamıyorum size 40 kişilik deneyimli ekibim var

      Sil
  7. batmanda evde tesbihi vb işler alınır tel 05433722481 saglam işçilik yapılır

    YanıtlaSil
  8. İSTANBUL FATİH TOPKAPIDA YAŞIYORUM SÜREKLİ EVDE VAKİT GEÇİRİYORUZ VE EVDE ÇALIŞMAYA İHTİYACIM VAR ELİM HIZLIDIR GERİ DÖNÜŞ YAPARSANIZ SEVİNİRİM… 0554 729 19 57

    YanıtlaSil
  9. Bende tesbih işi yapmak istiyorum lütfen çok ihtiyacım ar sultan Gazi Malkoçoğlu mahallesinde oturuyorum

    YanıtlaSil
  10. Bende tesbih işi yapmak istiyorum lütfen çok ihtiyacım ar sultan Gazi Malkoçoğlu mahallesinde oturuyorum

    YanıtlaSil
  11. Bende istiyorum Beykoz'da oturuyorum ve kalabalık gurubuz

    YanıtlaSil
  12. Bende istiyorum Beykoz'da oturuyorum ve kalabalık gurubuz

    YanıtlaSil
  13. Hala veriliyomu tesbih isi acaba

    YanıtlaSil
  14. 15 kişilik grubum var.tezbih işi istiyoruz.iğne oyası tezbihler de yapıyoruz .istanbul Kasımpaşa da yaşıyoruz. Dönüş yaparsanız seviniriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aebksibel@hotmail.com adresinden lütfen iletişime geçiniz

      Sil
  15. 15 kişilik grubum var.tezbih işi istiyoruz.iğne oyası tezbihler de yapıyoruz .istanbul Kasımpaşa da yaşıyoruz. Dönüş yaparsanız seviniriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aebksibel@hotmail.com adresinden lütfen iletişime geçiniz

      Sil
  16. ankarada yasıyorum bu işi yapabilirim.

    YanıtlaSil
  17. ankarada yasıyorum bu işi yapabilirim. adnufipek@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. bende tesbih isi istiyorum beykoz kavacik

    YanıtlaSil
  19. Evde is yapmak istiyoruz kayseride bilgi almak istiyoruz yardımcı olursanız seviniriz

    YanıtlaSil
  20. Merhaba evde tesbih işi istiyorum eğer uygun görürseniz iş verirseniz 15.20 kişilik gurup toplarım ayhanayhan797@gmail.com 0531 738 56 91

    YanıtlaSil
  21. Merhaba istanbulda tesbih imalatı yapmaktayız enaz 10 kişilik grup olcak şekilde ekip arkadaşları oluşturabilirseniz ve bizimle çalışmak isterseniz bana gulsahcebii@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz
    Zeytinburnu
    Sultangazi
    Eyüp
    Arnavutköy
    Ümraniye
    Üsküdar
    Pendik
    Kartal
    Maltepe ilçeleri olması ilk tercihimiz
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayrampaşa yıldırımdayım.ekibim var.iletişime geçerseniz sevinirim aebksibel@hotmail.com

      Sil
    2. İstanbul il ve ilçeleri dışında başka şehirlerede iş veriyormusunuz

      Sil
  22. bende yapmak isterim grupta kurabilirim dönüş yaparsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  23. bende yapmak isterim grupta kurabilirim dönüş yaparsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  24. İyi günler ben adanada oturuyorum bende tesbih işi yapmak istiyorum ve kalabalığız

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar. İstanbul Esenyurt'ta Oturuyorum. Evde Yapabileceğim bir işe ihtiyacım var. Bana da ulaşır mısınız 0542 256 23 84. Numaram bu.😉

    YanıtlaSil
  26. Bursada oturuyorum tesbih isi yapmak istiyorum ulasirmisiniz

    YanıtlaSil
  27. Bursada oturuyorum tesbih isi yapmak istiyorum ulasirmisiniz

    YanıtlaSil
  28. Evde Yapılan ek işler hep kazandırır. Önemli olan evde ek iş veren firmaları bulmak ve iş başvurusu yaparak çalışmaya başlamak

    YanıtlaSil
  29. İstanbulda dudulluda ikamet ediyoruz ev hanimiyız eve iş vermek isterseniz yaparız

    YanıtlaSil
  30. istanbul beykozda oturuyorum ve ek iş arıyorum

    YanıtlaSil
  31. 15 kişilik ekibi var tesbih işi yapmak istiyorum yardimci olursaniz Sevi irim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorsanız aebksibel@hotmail.com adresinden lütfen iletişime geçiniz

      Sil
  32. 15 kişilik ekibi var tesbih işi yapmak istiyorum yardimci olursaniz Sevi irim

    YanıtlaSil
  33. İstanbul Maltepe de oturuyorum 8 kisilik ekibimiz var biz de istiyoruz

    YanıtlaSil
  34. ismail kahraman3 Ocak 2018 18:19

    merhaba . istanbul sultanbeylide ikamet ediyorum. ailecek bu işi yapmak istiyoruz yardımcı olursanız seviniriz

    YanıtlaSil
  35. Merhaba zonguldak ereğlide oturuyoruz..7 kişilik grubuz bizde çalışmak isyıruz litfen yardımcı olurmusunz

    YanıtlaSil
  36. arnavutköyde ikamet ediyorum grubum var tespih işi yapabiliriz turkancorbaci@hotmail.com dönüş yaprsanaız sevinirim

    YanıtlaSil
  37. Izmir 20 kisilik ekibim var namaz tesbih tecrubeliyiz 05360129498

    YanıtlaSil
  38. Evde ek iş yapmak istiyorum erzurumda yaşıyorum bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  39. Evde ek iş yapmak istiyoruz 4 kişiyiz Adana Yüreğir de yaşıyorum Yardımcı okursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  40. Evden ek iş arıyorsanız bu yazımızı mutlaka okumalısınız: evde ek iş

    YanıtlaSil
  41. Aydın efeler 20 kişilik sağlam ekip var teşbih işi yapabilecek 0553 055 5166

    YanıtlaSil
  42. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. merhaba bn Perihan ben iş almak istiyorum durumum çok kötü bu işi almak istiyorum lütfen yardımcı olun bana saygılar

    YanıtlaSil
  44. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil