2 Temmuz 2013 Salı

TÜRKİYENİN HER YERİNE KALEM MONTAJI İŞİ

Bu fırsatı kaçırmayın.Sizler için topladığımı ek iş ilanları ile kazanç kapısını sonuna kadar aralıyor sizlere yeni iş imkanları sunuyoruz.Kalem montajı işi ile gerçekten rahat ve yapılabilecek bir ek işe sahip olacağınızdan eminim.Konuyla ilgili detayları aşağıdaki ilanda görebilirsiniz.


EVİNDE DÜZENLİ KALEM MONTAJ İŞİ YAPMAK İSTEYENLERE FIRSAT.
Yurt dışına kalem ihracatı yapan firmamız;
Ev bütçesine katkı sağlamak isteyenlere ve gelire ihtiyacı olanlara
düzenli kalem montaj işi veriyor.
Kalem montaj başı yüksek kazanç (3 ila 5 TL ödeme (şaka değil kalemlerimiz yurt dışında en az 20 dolardan satılıyor)
Saatte 3,4 adet kalem yapılabilir.
katılım şartları.
şehir: Fark etmez (kargo şirketlerinin gittiği her yere gönderilir)
İş aylık olarak verilir ve zamanında teslim edilmesi istenir.
Montajlamak üzere teslim edilen parçalar halindeki ürünler tam olarak eksiksiz montaj yapılarak şirketimize gönderilir.
Şirketimiz tarafından teslim alınan kalemler tek tek sayılır ve kontrol edilir. Sorun yok ise adet başı fiyat hesaplanır ve çıkan hesaptan %20 kesinti yapılarak montaj yapan kişiye ödeme yapılır.(%20 kesinti stopaj vergisidir. Montaj yapan kişi adına şirketimiz tarafından devlete ödenir.) Eğer eksik yada kusurlu gönderilen kalemler olursa maliyetinden hesaplanarak montaj yapan kişinin kazancından kesilir.) Eğer ürünler hiç teslim edilmez ise kişi bu sebepten doğan şirketimizin zararlarını karşılamak zorunda kalır.
başvurmak isteyenler bu şartları göz önüne alarak başvurulmalıdır.
Nasıl başvurulur?
isim, şehir, telefon ve bu iş için ayrılabilecek günlük zamanı ve bu işi neden istediğinizi ,bizi nereden duyduğunuzu ve birde sormak istediklerinizi belirten maili…
kalemmontajtr@gmail.com mail adresimize gönderin yoğunluğa göre cevap verilecektir.
(Ayrıca ekip kurabilecek,yönetebilecek nitelikle iseniz mailde belirtiniz ekip yönetenler için dolgun ödeme yapılır.)
sağlıklı iletişim için.
kalemmontajtr@gmail.com lütfen bu adresten başvurun ve bu adresten gelen cevabı değerlendirin.
”el emeğine saygı bizim en büyük kârımızdır”…

167 yorum:

  1. Hızlı titiz ve özenli bir şekilde zamanında kalem montajı yapmak istiyoruz..yaklaşık olarak 20 kişilik bir grubumuzda mevcuttur isterseniz grup isterseniz tek tek olarak da iş verebilirseniz..irtibata geçmenizi temenni ediyoruz...05545812911

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara gölbaşı ümit demirkan 05364780688 bu ise ayıracak yeterli zamanım var ailemle birlikte yapabiliriz ulaşırsınız sevinirim

      Sil
    2. Dönüş yaptılar mı acaba

      Sil
  2. Biz gebzede ikamet eden yaklaşık 35 40 kişilik gurubuz bu ise gerçek ten çok ihtiyacımız var lütfen yardımcı olun5357308470

    YanıtlaSil
  3. merhaba istanbul/gazi osmanpaşa'da 40-45 kişilik grubum var,daha önce de kalem montaj işi yapılmıştı değerlendirirseniz sevinirim 533 563 12 92

    YanıtlaSil
  4. biz 4 kişilik bir aileyiz. erkek kardeşim annem ve ben evde mandal işi yapmak istiyoruz.akşamları bize babam da yardım edecek ben 30 kardeşim 25 yaşında ve evde çalışmıyor annem ev hanımı bu işe çok ihtiyacımız var İstanbul Beyoğlu Kasımpaşa da oturuyoruz tel:05327756110 titizlikle çalışıp işi zamanında teslim edeceğimizden emin olun size mail de attım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem işi istiyoruz yanlışlıkla mandal yazmışım kusura bakmayın

      Sil
  5. ben ıstanbuld aotuuryorum kalem montaj ısı ıstıyorum ekıbım yok ama ıse gore kurabılırım yeterkı ıs gelsın herke s verıyoruz dıyor ama kımseye ulasılamıyor cvbınızı en kısa zamanda beklıyuoırum 5317005644 telım

    YanıtlaSil
  6. meraba istanbul sultangazide oturuyorum evde kalem işi yapmak istiyorum 6 kişilik ekibim var irtibat:05377428218

    YanıtlaSil
  7. merhaba zonguldak tarafında ikamet ediyoruz. İş geldiği sürece her imkanımız bulunmakta depo araç vb. şu an ekibimiz 10 kişilik iş geldiği sürece bu sayıyı artırmak mümkün. Hem mandal hem kalem işi istiyoruz. Temiz ve kaliteli iş çıkarmaktayız. Referanslarımız bulunmakta.
    İrtibat : 0539 329 67 67

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Erzincan'da tarih ve hukuk okuyan 8 arkadaşız. Evi geçindirmek için paraya ihtiyacımız var. Ulaşırsanız seviniriz 0538 329 66 07

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben istanbul avrupa yakasıda ikamet ediyorum evde kalem işi yapmak istiyorum 05424982430

    YanıtlaSil
  10. kagithanede oturuyorum. okul masraflari icin evden ek iis yapmak istiyorum.05357801831

    YanıtlaSil
  11. Ankarada ikamet ediyorum.ev ekonomisine katkida bulunmak ve evdeki bos vakitleri degerlendirmek icin kalem montaj isi yapmak istiyorum genis cevrem var gerekirse ekip kurabilirim iletisim icin 0542459 1339

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben çorumda oturuyorum evde yapabileceğim bir iş arıyorum mandal kalem montajı paketleme ne olursa yardımcı olursanız sevinirim.. 05415517707

    YanıtlaSil
  13. Ankara gôlbaşinda oturuyorum adım ümit demirkan 05364780688 bu ise ayıracak yeterli zamanım var ailemle birlikte yapabiliriz dönüş yaparsanız sevinirim ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  14. merhaba manisada oturuyorum elektronikçiyim kalem veya mandal işi yapabilirim ekip kurabilirim 05364589684

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. MERHABA MALTEPE -KARTAL -İSTANBULDAN BEN ÖZCAN KARI KOCA EMEKLİYİZ MALUM İHTİYACTAN DOLAYI BU İŞE İHTİYACIMIZ VAR DÖNERSENİZ MAKBULE GEÇECEKTİR SAYGILAR

    YanıtlaSil
  17. İst gopasada otururorum sizden is alip evlere is vermek istiyorum ekibin hazir sizden cevap bekliyorum oznur.84@msn.com

    YanıtlaSil
  18. İstanbul hadimkoyde ikamet ediyorum . Ek is olarak yapacagim işi komsularimada dagitmak istiyorum . 14 15 hane var ilgilenirseniz sevinirim . 0538 362 47 82

    YanıtlaSil
  19. İstanbul Avrupa yakasında ikamet ediyorum askere gideceğim paraya ihtiyacım var ek iş olarak kalem montajı işi yapmak istiyorum ilgilenirseniz çok sevinirim
    Azmi_can18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. merhabalar ben kocaelide yaşıyorum sizinle çalışmayı çok isterim bu işe gerçekten çok ihtiyacım var.geri dönerseniz çok sevinirim 0541 403 12 41

    YanıtlaSil
  21. Sakarya da ikamet etmekteyim. Hafta sonları ve akşamları 40 - 50 saat kadar zaman kalem montajı için vaktim olur. Kalem montaj işi için Ararsanız sevinirim. 5437960755

    YanıtlaSil
  22. merhabalar ben gebzede yaşıyorum bu işlerde tecrübem var sizinle çalışmak istiyorum bir kaç arkadaşımla birlikte işe ihtiyacım var numaram:0538 256 4954 ararsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  23. slmlar kırıkkaledenn baş vuruyorum kalem işi için ev hanımıyım büyük ekip oluşturabilirim 2 çocuk okutuyorum üniversitede ayrıca kendimde kalem montajı yapcam inş ararsınız 05427619728

    YanıtlaSil
  24. batmanda evde kalem montajı alınır ekip sayımız vardır tel 05433722481

    YanıtlaSil
  25. batman evde mandal işi yapılır bu işi yapacak ekipim vardır tel 05433722481

    YanıtlaSil
  26. batman da evde davetiye katlama işi yapılır tel 05433722481

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. batmanda evde tesbih işi alınır tel 05433722481

      Sil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Konya Selçuklu da oturuyorum. Evde kutu katlama, poşet katlama, davetiye katlama, bebek ve nikah şekeri, kına paketleme, kalem ve oyuncak montajı, tesbih, boncuk ve mandal işi yapabilirim. iletisim@nurankavak.com ulaşabilirsiniz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  29. İstanbul çekmeköy'de oturuyorum evde kalem montajı, mandal , poşet katlama işi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  30. İstanbul çekmeköy'de oturuyorum evde kalem montajı, mandal , poşet katlama işi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  31. ankara hasköyde oturuyorum evde kalem montajı mandal poşet katlama işi yapmak istiyorum cihangir ayvat 05438990853

    YanıtlaSil
  32. ankara hasköyde oturuyorum evde kalem montajı mandal poşet katlama işi yapmak istiyorum ömer ayvat 05413767490

    YanıtlaSil
  33. ankara etimesgutta oturuyorum evde kalem montajı mandal poşet katlama işinde çalışmak istiyorum ferda alkaya 05418294432

    YanıtlaSil
  34. mrb ben arnavutköy den. bende bu işden yapmak istiyorum ama kimseye ulaşılmıyor. bu işden alan varsa yazabilir mi? yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  35. mrb iyi günler ben istanbul gaziosmanpaşada ikamet ediyorum uygun görürseniz önerdiğiniz işiyapmak istiyorum boş zamanım çok var. iletişime geçerseniz sevinirim 05397162588

    YanıtlaSil
  36. mrb iyi günler ben istanbul gaziosmanpaşada ikamet ediyorum uygun görürseniz önerdiğiniz işiyapmak istiyorum boş zamanım çok var. iletişime geçerseniz sevinirim 05397162588

    YanıtlaSil
  37. mrb iyi günler ben istanbul gaziosmanpaşada ikamet ediyorum uygun görürseniz önerdiğiniz işiyapmak istiyorum boş zamanım çok var. iletişime geçerseniz sevinirim 05397162588

    YanıtlaSil
  38. izmir karşıyaka da ikamet ediyorum kalem montajı yapmak istiyorum elim hızlıdır

    YanıtlaSil
  39. Filiz Gül sizinle çalişmak istiyoruz izmir limontepe de ikamet ediyoruz eyer geri donurseniz bilinki çok bayana yardım etmiş olurdunuz tşkler 0507 714 59 84

    YanıtlaSil
  40. İstanbul sefakoyde ikamet ediyorum ailemle bu isi yapmak istiyoruz sayli128@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. şöhret izmirde yaşıyorum 05368740119 işi enaz 12saat saat yapabilirim eşimde 5saat yardım edebilir ihtiyacımızvar

    YanıtlaSil
  42. konya karataydan bu işe çok ihtiyacımız var allah rızası için yardımcı olurmusunuz mustafakarlier@hotmail.com cevabınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  43. konya karataydan iş verirseniz seviniriz mustafa.karlier@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. konya karataydan iş verirseniz seviniriz mustafa.karlier@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Ben de yapabilirim disiplinli bir sekilde calısa bilir ekip kurabilşrim sonucda ekmek yiyecek para kazanacak ım 05415007488

    YanıtlaSil
  47. Bosvakit ve disipşinli biriyim ciddi cilerden im 05415007488

    YanıtlaSil
  48. gececi101@hotmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  49. El becerilerim oldukca ıyıdır

    YanıtlaSil
  50. El becerilerim oldukca ıyıdır

    YanıtlaSil
  51. gececi101@hotmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  52. Evede kalem montaji yaparak para kazanmak istiyorum asikiz_reyhan@hotmail.com 02164250812

    YanıtlaSil
  53. İstanbul beykozda oturuyoruz evde yapmak için ek is ariyoruz asikiz_reyhan@hotmail.com 0216 425 08 12

    YanıtlaSil
  54. Merhaba,
    sakaryada ikametgah etmekteyim, öğrenciyim.
    paraya ihtiyacım olduğu için çalışmak zorundayım. kalem montajı yada bunun gibi işlere talibim. 5 kişilik arkadaş grubum var beraber gayet seri çalışıcaz. en kısa zamanda olumlu cevaplarınızı bekliyorum.
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  56. kocaeli çayırovada ikamet etmekteyim. yeteri kadar zamanımız mevcuttur. fatih80f@hıtmail.com

    YanıtlaSil
  57. kocaeli çayırovada ikamet etmekteyim. yeteri kadar zamanımız mevcuttur. fatih80f@hıtmail.com

    YanıtlaSil
  58. Ise cok ihtiyaci olan esi ceza evinde olan ve 4 yasinda kiziyla tek basina olan engelli bir arkadasimiz icin is ariyoruz evde yapabilecegi sekilde yuzde 64 engeli var fakat montaj katlama vs yapabilir lutfen firma sahipleri yardim edelim bu arkadasimiza ciddi anlamda magdur durumda kira vs odeyeemeyi gectik kiziyla birlikte aclikla savasiyor tek basina. Istannbul besiktasta yasiyor rica ediyorum duyarli olalim kizi icin en azindan. Benim mail adresimden iletisine gecebiliriz kizilay.damla@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. http://ekisilanlari1.blogspot.com.tr/2015/04/turkiyenin-her-yerine-ek-is-veriyoruz.html

    Şirketimiz tarafından gerçek bir kazanç kapısı açılmıştır. Detayları linkten öğrenebilirsiniz. Sormak istediğiniz detaylar için iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  60. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. fatma

    Temmuz 23, 2015, 23:26

    Afypn sandıklıda yaşıyorum her işi yapabilirim grup kurabilirim acil işe ihtiyacım var bana bu epodtadan ulaşabilirsiniz chima_jak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Slm evde ek iş olarak yapmak istiyoruz istanbul gungoren 5536123851

    YanıtlaSil
  63. Merhabalar;
    Ben bir memur emeklisiyim. Evde yapabileceğim ek iş bakıyorum. Antalya/Aksu da ikamet ediyorum. Mail adresim: feyazbuyukkaya@gmail.com. Telefon numaramı iş verenle mail ile iletişime geçtikten sonra paylaşmak niyetindeyim.
    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  64. ankara keçiörende oturuyorum emekliyim itinayla yapacak vaktim var ekipte kurabilirim bana dönerseniz sevinirim 05079561383 haydar kurnaz

    YanıtlaSil
  65. İzmir Çiğli ilçesinde,engelli öğrencilerden oluşan 50 kişilik ekibim var.Daha önce çeşitli fason işleride başarı ile yaptık.Günde 6 saat düzenli olarak çalışıyoruz.Kalem montajı yapmak istiyoruz.İletişim için telefon numaram:05058764655.Mail adresim: gulsenerguz@hotmail.com.Sizlerle iletişime geöebilirsek seviniriz.Gülsen ERGÜZ

    YanıtlaSil
  66. İzmir Çiğli ilçesinde,engelli öğrencilerden oluşan 50 kişilik ekibim var.Daha önce çeşitli fason işleride başarı ile yaptık.Günde 6 saat düzenli olarak çalışıyoruz.Kalem montajı yapmak istiyoruz.İletişim için telefon numaram:05058764655.Mail adresim: gulsenerguz@hotmail.com.Sizlerle iletişime geöebilirsek seviniriz.Gülsen ERGÜZ

    YanıtlaSil
  67. Evimde kalem montaj işi yapmak istiyorum
    05336849504

    YanıtlaSil
  68. Evimde kalem montaj işi yapmak istiyorum
    05336849504

    YanıtlaSil
  69. Annem ile Kalem montaj işi yapmak istiyorum Bahçelievler İstanbul 05075707400

    YanıtlaSil
  70. acil işe ihtiyacım var elim hızlıdır gerekirse grupta kura bilirim kalem montaj işi yapmak istiyorum...
    Mersin Anamur uysals721@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. Ankara mamakta oturuyorum elimiz gayet hızlıdır 10 kişilik ekibiz verilen isi temiz ve zamanında teslim ederiz işe çok ihtiyacımız var lütfen dönüş yaparsanız bizi mutlu edersiniz ebru.0536 508 79 70
    ebruaglamaz89@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Merhabalar biz umraniyede ikametgah etmekteyiz sizinle calsmak isteriz

    YanıtlaSil
  74. Mandal isi istiyorum istanbul Okmeydanı nda oturuyorum

    YanıtlaSil
  75. Merhaba ankara Etlik te oturuyorum cocuklarin küçük olmadı sebebiyle böyle destek olmak istiyorum ev bütçesine dönerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  76. hcr.drsn.81@gmail.com istanbul ümraniyede ikamet ediyorum apartmanda komşularla montaj işi arıyoruz cvp yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  77. Ordu merkezde oturuyorum evde yapabileceğim iş istiyorum

    YanıtlaSil
  78. Ordu merkezde oturuyorum evde yapabileceğim iş istiyorum

    YanıtlaSil
  79. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  80. Ordu merkezde oturuyorum evde yapabileceğim iş istiyorum

    YanıtlaSil
  81. basardisli@hotmail.com basar disli istanbul fatih. el becerim yüksektir. internet ilanı aracılığı ile günlük ortalama 3-3,5 saat en az ayırılacak olan süre

    YanıtlaSil
  82. Istanbul yenibosna da oturuyorum butun gunumu is icin ayirabilirim. Donus yaparsaniz sevinirim 05454859405

    YanıtlaSil
  83. Istanbul yenibosna da oturuyorum butun gunumu is icin ayirabilirim. Donus yaparsaniz sevinirim 05454859405

    YanıtlaSil
  84. Bursa'da ikamet ediyorum ve el becerim çok iyi olduğu için hem zaman, hem kalite olarak en iyisini yapabilirim. Günlük 5-7 saat ayırabilirim ve eşim ile yapacağımdan iki katı iş saati olacaktır. Dönüşlerini beklemekteyim. 05435028124

    YanıtlaSil
  85. Denizli de kalem montaj işi yapabilirim yeterli zamanım var 05363915471 Kamil Taha

    YanıtlaSil
  86. Emeğe ihtiyacınız varsa arayın konuşalım. 05458728111

    YanıtlaSil
  87. Evde 3 bayanız bu işe çok ihticimiz var günlük 5 saat yapabiliriz bize ulaşabilirseniz cok seviniriz

    YanıtlaSil
  88. merhabalar adım bircan özcan 32 yaşımdayım 1 kızım var ve kuzenim yanımda acil olarak ek gelire ihtiyacım var çalışmıyorum. cok ihtiyacım var evimin dönmesi ve kızımın okuması için.. bircan_dilara@hotmail.com Kocaeli yuvacık başiskele paşadağ mahallesinde oturuyorum.
    Paketleme ,kalem montajı,nikah şekeri,çorap ve poşet katlama yapabiliriz. vs vs elimizden gelen her işi yapabiliriz dönerseniz seviniriz..

    YanıtlaSil
  89. ben kayseriden serkan bu kalem işi ailemle yapmak istiyorum para cok ihtiyacım var ulaşırsanız sevinirim tel:05061442669

    YanıtlaSil
  90. bende yapabilirim mesaj atın yeter

    YanıtlaSil
  91. bende yapabılırım yeterınce ve fazlasıyla vaktım var ısmım murat esımle yapacagız istanbulda oturuyorum 05425073405

    YanıtlaSil
  92. elim bu tarz işlere yatkın ve çabukdur. bolu geredede ikamet ediyorum gerı donus yaparsanız sevınırım .. bı sure sonra ekıp kurma ımkanım olabılır... srsnemre1490@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. MERHABA BEN ANKARA ÇANKAYA İKAMET ETMEKTEYİM BU İŞ İÇİN KESİNLİKLE EKİP OLUŞTURMA VE TİTİZ VE İŞİNİZE ZARAR VERMEDEN İŞİNİZİ İTİNA İLE TESLİM EDECEK VE OLUMLU KARARLI BİR ÇALIŞMA YÜRÜTECEGİME EMİN OLUNUZ İLGİLENİRSENİZ
    İLETİŞİME BU CEPTEN ULAŞA BİLİRSİNİZ 05366868346

    YanıtlaSil
  94. MERHABA BEN ANKARA ÇANKAYA İKAMET ETMEKTEYİM BU İŞ İÇİN KESİNLİKLE EKİP OLUŞTURMA VE TİTİZ VE İŞİNİZE ZARAR VERMEDEN İŞİNİZİ İTİNA İLE TESLİM EDECEK VE OLUMLU KARARLI BİR ÇALIŞMA YÜRÜTECEGİME EMİN OLUNUZ İLGİLENİRSENİZ
    İLETİŞİME BU CEPTEN ULAŞA BİLİRSİNİZ 05366868346

    YanıtlaSil
  95. ankara batıkentteyim eski mesleğim tornacılık bu iş tam bana göre bir gün çalışıyorum bir gün boştayım 0533 264 84 41

    YanıtlaSil
  96. Manisa Yunus emrede oturuyorum kalem montaj isi yapabilirim en kisa zamanda aramanizi bekliyorum 0535 487 43 89

    YanıtlaSil
  97. Mersin toroslarda ikamet ediyoruz her türlü paketleme ve montaj isini evimizde yapariz 5353660167

    YanıtlaSil
  98. düzcede ikamet ediyoruz. karı-koca emekliyiz.

    YanıtlaSil
  99. burdurda oturuyorum ailemin hiçbir geliri su an yok bu işe cok ihtiyacım var tüm günümü ayırabilirim adım kübra yardımcı olursanız cok sevinirim her türlü katlama montaj işi yapabilirim memnun kalacağınızdan emin olailirsiniz 05059915789

    YanıtlaSil
  100. burdurda oturuyorum ailemin hiçbir geliri su an yok bu işe cok ihtiyacım var tüm günümü ayırabilirim adım kübra yardımcı olursanız cok sevinirim her türlü katlama montaj işi yapabilirim memnun kalacağınızdan emin olailirsiniz 05059915789

    YanıtlaSil
  101. Sivasda ikamet ediyoruz ekibimiz var hizli ve duzenli yapariz yardimci olursaniz seviniriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gmail adresim hakan551979@gmail.com burdan ulasirsabilirsiniz.

      Sil
    2. Gmail adresim hakan551979@gmail.com burdan ulasirsabilirsiniz.

      Sil
  102. Sivasda ikamet ediyoruz ekibimiz var hizli ve duzenli yapariz yardimci olursaniz seviniriz.

    YanıtlaSil
  103. Bursa yıldırım ipekcilikte oturuyorum ev hanımıyım hiç bir engelim yok çocuk gibi bolca zamanım var acil ihtiyacım var ise

    YanıtlaSil
  104. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  105. Hızlı ve titizlikle verilen süreden daha kısa zamanda teslim edilir hicbir gelirim yok bu ise çok ama çok ihtiyacım var ilgilenirseniz sevinirim 0537-431-23-84 turgut

    YanıtlaSil
  106. işe ihtiyacım var donersenız sevınırım.acill.. yalova merkez. 0102.bsra@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. işe ihtiyacım var donersenız sevınırım.acill.. yalova merkez. 0102.bsra@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  109. Merhaba bende evde kalem paketleme işi yapmak istiyorum 0541 875 67 11

    YanıtlaSil
  110. Merhaba bende evde kalem paketleme işi yapmak istiyorum 0541 875 67 11

    YanıtlaSil
  111. slm iletişime geçerseniz sevinirim 0545 588 46 80

    YanıtlaSil
  112. merhaba ben kocaeli körfezde ailemle birlikte yaşıyorum ben bu işe girmek istiyorum ailemle birlikte kısıyız dönus yaparsanız cok mutlu olurum anında teslım ederız hanifeergen_@outlook.cok mail bu telefon numaramda 05468702747

    YanıtlaSil
  113. Merhaba kalem montajı yapmak istiyorum 05372313919

    YanıtlaSil
  114. İstanbul Ümraniye'de oturuyorum evimde 6 kişiyiz Evimizde kalem işi yapmak istiyoruz ilgilenirseniz sevinirim. 05374030713

    YanıtlaSil
  115. İst.cekmekoyde ikamet ediyorum. Kalem isi yapmak istiyorum. Duzenli bir sekilde isi teslim etmeye ozen gosteririm. Geri donus yaparsaniz cok memnun olurum. asyaaslansengul@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. İst.cekmekoyde ikamet ediyorum. Kalem isi yapmak istiyorum. Duzenli bir sekilde isi teslim etmeye ozen gosteririm. Geri donus yaparsaniz cok memnun olurum. asyaaslansengul@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. Merhaba kocaeli kartepede oturuyorum ev hanimiyim bütün gün evde kalem montaji yapabilirim işe ihtiyacim var geri dönüş yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  118. Merhabalar biz 5 kişiyiz ev hanimiyiz çocukların okulundan dolayı çalışamıyorum maddi olarak çok ihtiyacım var titiz ve hızlı bir şekilde işinizi temiz yaparız lütfen olumlu yada olumsuz dönüş yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  119. Merhabalar biz 5 kişiyiz ev hanimiyiz çocukların okulundan dolayı çalışamıyorum maddi olarak çok ihtiyacım var titiz ve hızlı bir şekilde işinizi temiz yaparız lütfen olumlu yada olumsuz dönüş yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  120. İzmit merkez. aktas_616@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. İş istiyorum 5061050317

    YanıtlaSil
  122. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  123. Merhaba bu işi pratik hızlı bir şekilde yapmak isterim istanbul kartal 05384127873

    YanıtlaSil
  124. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  125. Mersin ilçesinde ikamet etmekteyim kalem montaj isini yapma şansım varmi acaba email oktay3305@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. İzmir bornova Altındagda Evde montaj paketleme işi itina ile yaplır 0553 771 39 73

    YanıtlaSil
  127. Ekibimle bu isi yapmak istiyorum tel 05434999509

    YanıtlaSil
  128. merhabalar Ben buyukcekmece cakmakli koyunde hikamet ediyorum evde kalem Montaji paketleme isi istiyorum daha oncede evde birtakim isler yaptim evde 5kisiyiz titiz seri duzenli ve istelinen gunune teslim ederim ilginize tskkrederim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  129. merhabalar Ben buyukcekmece cakmakli koyunde hikamet ediyorum evde kalem Montaji paketleme isi istiyorum daha oncede evde birtakim isler yaptim evde 5kisiyiz titiz seri duzenli ve istelinen gunune teslim ederim ilginize tskkrederim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  130. MRB.BEN VAN DAYIM , HALKLA ILIŞKILER MEZUNUYUM ,ANNEM ALZAYEMR HASTASI BENDEN BASKA BAKACAK KIMSE YOK OYUZDEN YALNIZ BIRAKIP CALISAMAIYORUM TEK GELIRIMIZ ANNEMIN ALDIGI DUL MAASI KIRADA OTURUYORUZ HERTURLU KANITIM VAR EVDE YAPILACAK HERTURLU İŞİ ZAMANINDA VE ITINALI YAPARIM 5443962660

    YanıtlaSil
  131. Mrb ben Selma İstanbul/Anadolu yakasında ikamet etmekteyim.EKip olusturabilirim.düzenli disiplini çalışır siparişleri zamanında hazırlarız.Arkadaşlarımından benimde ayrı ayrı ihtiyaçları bulunmaktadır.önümüz kuş ve okul var.tarafımıza dönersiniz memnun olurum

    YanıtlaSil
  132. Konyada ikamet ediyorum evde paketleme işi yapmak istiyorum busra0911@hotmail.com iletişime geçebilirsiniz

    YanıtlaSil
  133. Merhaba. Ankara Çankaya da oturuyorum. Evde kalem montajı işi yapmak istiyorum. Saygılarımla. 2012alp2016@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Ankara sincan da oturuyorum ek ise ihtiyacım var.Yardımcı olursanız sevinirim.0534 625 48 07 bana bu numaradan ulasabilirsiniz

    YanıtlaSil
  135. erzurum da yaşıyorum. nasıl irtibata geçebilirim.

    YanıtlaSil
  136. Merhabalar. iş için talibiz mümkünse zamanında ve güzel bi işçilikle saglam sekılde teslım edecegımıze ınanıyorum SAYGILARLA…
    iletişim email: dogankru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  137. Merhabalar, ben antalya da oturuyorum, ev iş ihyacimiz var 2 kişiyiz. Teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  138. mamakta ikamet etmekteyim.ekip olarak çalışabiliriz.bizimle iletişime geçebilirseniz seviniriz.tel 05458601906 itinayla yaparız

    YanıtlaSil
  139. Kalem işi istiyorum 05425393786

    YanıtlaSil
  140. Merhaba ben İstanbul'dan Zümrüt Salkım bu işe çok ihtiyacım var mümkünse ilgilene bilirmisiniz çok acil 05340733348

    YanıtlaSil
  141. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  142. Selam ben Yunus Keskin .Ankara da ikamet ediyorum.Kalem montaj işinizle ilgileniyorum 10-15 kişilik ekip kurabilirim hızlı ve temiz çalışırız.İlgilenirseniz sevinirim.05443389939

    YanıtlaSil
  143. Oncelikle merhabalar yalova kapakli koyunde oturuyoruz kalem isi tam bize gore uygun gorursenoz tum sirket kurallarinaa riayet edebiliriz ilgilenirseniz iki tarafda memnun kalir bu cepnodan iletisim.kurabiliriz ismim suat 05336662533

    YanıtlaSil
  144. Ise ihtiyacim var nasil ulasabilirim..

    YanıtlaSil
  145. halime demirsoy pendik kaynarca'da ikamet ediyorum kalem montaj evde çalışmak istiyorum evime katkıda bulunmak istiyorum yardıcı olurmusunuz 05305161029

    YanıtlaSil
  146. Her türlü montaj ve paketleme işi yapıyorum... Ekiplerim hazır...İstediğiniz işi istediğiniz sürede teslim etme garantisi veriyorum... İzmir-Buca

    YanıtlaSil
  147. Evde kalem işi yapmak istiyorum dönerseniz sevinirim İstanbul bagcılarda oturuyorum

    YanıtlaSil
  148. Bu işi yaparım zamanında teslim ederim

    YanıtlaSil
  149. Bu işi yaparım zamanında teslim ederim

    YanıtlaSil
  150. Merhaba 3 kisilik ekibim var her gun aksama kadar ugrasabiliriz. Dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  151. Merhaba bende kalem montaj işi istiyorum istanbul sarıyer

    YanıtlaSil
  152. Merhaba ben istanbul beykoz Cumhuriyette oturuyorum kalem montaj paketleme iş istiyorum ekibim var 2 çocuk annesiyim calismaya çok ihtiyacim var işinizi istediğiniz günde ve saatte teslim alabilirsiniz lütfen geri dönüş bekliyorum 0534 584 36 64

    YanıtlaSil
  153. Merhaba ben gülperi İstanbul beykozda oturuyorum kalem paketleme iş istiyorum ekibim var dünde yazdım 2 çocuk annesiyim benim calismaya çok ihtiyacim var kirada oturuyorum bi yandanda annem kanser hastasi çok calismam gerekiyor durumum iyi olmadigindan dolayi iş basvurulari yaptım inşallah iş vericeginize inanıyorum ben 9 yıl tekstilde kalite kontrol bölümünde çalıştım 4 yıllik da Şeflik yaptım evlenincede bıraktım işi Bu nedenle iş sorumlulugum çok iyi çalışmak benim isimdir bana yardımcı olursanız sevinirim isinizi istediğiniz günde ve saatte teslim alabilirsiniz lütfen geri dönüş bekliyorum 0534 584 36 64 mail adresi esimindir benim değil numaramdan ulasabilirsiniz çok rica ediyorum geri dönüş için iyi gunler diliyorum

    YanıtlaSil
  154. Merhaba ben Gülperi İstanbul beykozda oturuyorum kalem montaj işi yapmak istiyorum demiştim bir cok sayida ekiplerim var dedim hala iletişime gecmediniz böyle bir iş varmı yokmu bilmiyorum var diyorsunuz ama geri dönüş yapmıyorsunuz hiç olmazsa ufaktan bi dönüş yaparsınız ihtiyacim var calismaya ciddi iş istiyorum inşallah en kisa zamanda geri dönüş bekliyorum sizden iyi günler 0534 584 36 64 çok acil calismaya ihtiyacim var yardimci olursaniz sevinirim rica ediyorum tlfon ulaşabilirsiniz tsklr

    YanıtlaSil
  155. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  157. MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
    +1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

    Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

    YanıtlaSil